Polaznici Edutech škole uzrasta 3. i 4. razreda pohađaju predškolsku godinu. Cilj predškolske godine je razvijanje logičkog razmišljanja i sticanja navika rada na računaru nakon koje dete upisuje I godinu.
U ovom periodu gradivo je podeljeno na 7 odvojenih nezavisnih celina, svaka u trajanju od 8 termina gde se radom u različitim platformama/engine-ima(Alice, GameMaker, Gamefroot, Cyberix3D, Buildbox,Splooder, Flowlab) kreiraju jednostavne i zanimljive video igre.
1. godina
- GDevelop – platforma za kreiranje 2D igrica.
- MIT App Inventor – platforma za sitne android aplikacije.
- Izrada aplikacija i 2d igrica za android uređaje
- Brojevni sistemi (aritmetičke i logičke operacije, prebacivanje iz jednog u drugi brojevni sistem) Binarni, Oktalni, Hexadecimalni
- Algoritmi – primeri iz svakodnevnog života, rešavanje zadataka iz logike, matematike i fizike. Dijagrami toka, strukturni dijagrami, pseudokod
- Osnova proceduralnog programiranja, C jezik, ključne reči, unarni operatori
- Primena Algoritama u rešavanju zadataka
- Tipovi promenljivih, uslovne naredbe, petlje
- Pisanje i izvršavanje programa – C++ jezik
- Strukture, funkcije, nizovi, matrice
- Rad sa fajlovima (upis, čitanje i ažuriranje) i bibliotekama
- Projekat u C jeziku
2. godina
- Web dizajn I – Struktura Web stranice, osnove web dizajna, internet, browser-i, alati
- Upoznavanje sa HTML i CSS tehnologijama za strukturu i dizajn web stranice
- HTML tagovi, linkovi, liste, tabele, media sadržaj, forme
- CSS svojstva, stilizovanje HTML elemenata
- Izrada statičke web stranice – projekat
- Javascript promenljive, funkcije, rad sa formama
- Projekat – statička web aplikacija u lokalu
- Visual Studio okruženje – jezik C#
- Izrada Windows Formi i Aplikacija, GUI
- Funkcije, tajmeri
- Izrada mini-igrica za Windows
- Projekat – Aplikacija ili igrica u C#
- Python script jezik uvod i osnove
- Projektovanje 2D video igara
- Python – osnove strukture, promenljive, funkcije , upoznavanje sa sintaksom
- Python – Izrada Desktop aplikacije i Web Crawlera
3. godina
- Web dizajn II
- HTML5 i CSS3 tehnologije.
- HTML5 tagovi, validacija i propisi, web standardizacija, Search-Engine optimizacija
- Document flow, alati za standardizaciju i validaciju HTML5 koda
- CSS3 animacije, fluidan, fleksibilan i responsive dizajn
- Frontend frameworks : Bootstrap, Less.css
- jQuery biblioteka, tranzicije, efekti i animacije, Spritely, Chosen, slajderi, jQuery widget-i
- Registracija Hostinga i domena
- Projekat – napredna statička web aplikacija na internetu
- Relacione baze podataka, SQL osnovne komande
- MySQL – kreiranje baze podataka preko konzole, rad sa tabelama,redovi, kolone, polja
- MySQL – upiti, spajanje tabela, funkcije, kreiranje naprednijih relacija
- Programske Paradigme – uvod i razlike
- Napredni Algoritmi
- Objektno orijentisano programiranje – koncept
- Objekti i klase, nasleđivanje, polimorfizam, enkapsulacija, apstrakcija
- Apstraktne klase i interfejsi, rezervisane reči
- Izrada JavaFX Desktop aplikacija, rad sa bazama podataka, serijalizacija
- Projekat – Java Aplikacija
4. godina
- Osnova mreža, arhitektura i komponente, OSI model, TCP/IP model, protokoli.
- Alati za komunikaciju i rad na serveru – Linux
- PHP – rad sa formama, rad sa bazom , sesije i cookie
- Projekat – Izrada dinamičke web aplikacije u PHP-u
- Angular 4 – direktive, izrazi, moduli i kontroleri, objekti i nizovi
- Projekat – Izrada dinamičke FrontEnd aplikacije – Angular 4
- WordPress – Upoznavanje i izrada sajta pomoću najpopularnijeg CMS-a
- Projekat – Online prodavnica – WordPress WooComerce
- Kontrola verzija – Git osnovne komande, rad sa GitBash-om
- Rad sa nerelacionim bazama podataka – MongoDB
- Izrada MEAN(MongoDB, Express, Angular, NodeJS) aplikacije
- ReactJS – upoznavanje sa najpopularnijom JavaScript bibliotekom
- ReactJS – kreiranje single page aplikacije
- Java Spring Boot framework – setup, kontroleri, servisi, repositorijum , DAO, Hibernate
- Java Spring Boot framework – izrada BackEnd aplikacije, testiranje Postman-om
- Projekat – Full Stack Aplikacija sa tehnologijama po izboru
